Ångest

Ledsen mina trogna "readers", har haft en otroligt hektisk första
vecka efter ledigheten. Har inte haft ork eller rid att sitta och njuta
av att skriva ett inlägg i min kära blogg..

Nu vankas mässa i Jönköping, Tisdag - Fredag så det blir  hektisk
denna vecka. Imorgon är det full dag med att packa undan kollektionen
riva ner vårt showroom samt fylla släpet med allt vi skall ha med. Det lär
bli övertidsjobb imorgon, fast man inte vill eller har tid. Mycket annat man
vill men hinner inte.... Men jag skall jobba som ett as imorgon för att hinna
hem i tid. Men vi får se.... 

Rasmus har haft en jobbig dag, med lite magknip och skrik. Har nästan inte
sovit alls utan blivit buren. Snacka inte om musarm eller tennisarmbåge när
det finns Razzkramp.....   Det blir inte alltid som man tänkt sig?!



Ha en underbar vecka mina vänner..

>> Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback