Lördagens schema

Underbar dag på alla sätt...

Igår kväll skulle jag somna Tilde som var
jättetrött. Vakna 00.56 och undrade vad som
hänt. jag kände ju mig inte 110 igår... Malin
var ju snäll som lät mig sova, men jag gick upp
kollade alla idrottsreultaten på nätet, borsta tänderna
och gick och la mig...

Dagen startade med ärenden sen var det
Baby & Barn
mässan. Hade ett besök där eftersom jag levererar till
en av utställarna. Sedan körde vi hem, vände och åkte
och vann i Torpahallen. Hem laga go mat Tikka Masala
på mitt vis. Bilder kommer imorgon, sedan så kom
Jean & Edmund på besök så man slängde ihop en
citronfromage med kiwi&banansalsa.

Tilde och jag dansade några melodifestivalslåtar innan
hon la sig.

Go natt..

// IngerRo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback