Bagges rumpa

Nu är det ingen feber bara hosta....

Underbart väder ute, jag har valt att vara hemma från jobbet
idag också. Roligt att vara med familjen men ännu roligare
om man varit frisk, samt att de varit friska. Min hosta har spridit
sig till övriga tre. Men det blir nog att ringa klart mina kundbokningar
sen ta med Tilde ut på en långpromenad. Det är nog helande för
kropp och själ...

Laila Bagge
visade rumpan i repetitionerna i Let´s dancs



Tråkigt att de publicerade detta, det blir mer fokus på hennes
rumpa än på dansen som är lite Italiano inspirerad i maffiastil.
Jag har faktiskt börjat gilla Laila mer och mer, inte bara pga sin
rumpa utan för hon har nån slags inre drivkraft och är duktig på
det hon gör.   Vivla Bagge...

// Finarumpan

Kommentarer
Postat av: Jess

Då kanske vi ses ute då. såg att du skulle på långis;)

2009-02-13 @ 10:37:12
Postat av: Gustafsson

Nu vet jag varjör jag blivit förkyld, kall om rumpan såklart. Man skall ju inte dansa utan underbyxor till Let´s dance på fredagarna...



Typiskt...



hahahaha...

2009-02-13 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback