Plocka upp bajset

Hundägare, jag blir galen....

Nu måste jag bara "SPEAK OUT LOUD", igår var droppen.


-"Plocka för fan upp erat hundbajs ! "

3-4 veckor sen satt jag i bilen utanför Triangeln i Malmö, jämter
en kyrka. Det var ett litet grönområde (gräsmatta) vid sidan av kyrkan
och mellan parkeringen längst gatan.

Då kom det, ja jag skriver det.. En KÄRRING med en liten handväskehund
av storleken lite större handväska. Hon går på gångbanan, hunden på gräset..
Jag sitter 2-3 meter ifrån när hunden bajsar på gräset.. Hon kollar sig stressat
runt om, och ser även att jag stirrar blicken i henne. Hon bara går vidare utan
att ens försöka hitta nått att ta bort bajset med.

Jag kan inte rå för att hon är stressad på lunchen och glömt påsar, men jag
blir jävligt irriterad.  Samma sak hände igår fast det var en gubbe i centrala
Göteborg, hade jag inte haft bilar efter mig i stoppljuset så hade jag ta mig fan
kastad det på honom den jävla idioten...



Detta sprider ett dåligt rykte för er duktiga hundägare... Tråkigt.....

//
Civilpolisen

Kommentarer
Postat av: susanne

Här i singapore får man 10 piskrapp för hundbajs !!!!!!!!! Jag tar med det straffet hem !!!!

2008-09-18 @ 13:50:42
Postat av: Anonym

Här i singapore får man 10 piskrapp för hundbajs !!!!!!!!! Jag tar med det straffet hem !!!!

2008-09-18 @ 13:51:23
Postat av: Å

Jag plockar alltid upp bara så du vet och inte tänker onda tankar om mig och min hund...nu finns det ju till och med påsar ute att använda om man glömt.

2008-09-18 @ 14:01:01
Postat av: Edmund

Märks att väntan gör dig galen =)

2008-09-18 @ 17:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback