Äntligen Fredag

Äntligen Fredag...

Har varit en ganska omtumlande vecka, men nu är
den mot sitt slut. Bara en sån sak att bilen var lite
problematiskt imorse, blinkade och massa text rullade
runt i displayen. Men när jag kom till kontoret å startade
om bilen. Var problemet borta... Eller... vi får väl se !

Notis:
Svängde in på det nyöppnade elektronikföretaget i Bäckebol
och det var ta mig fan Kaos.. Jag får sån panik när det är folk
överallt. Verkas som att alla spårvagnar hittad dit, för man
blir ju mörkrädd med så mycket folk.  Hade jag vart ensam,
hade jag säkert handlat Spis, diskmaskin, extern hårddisk,
bandspelare, laptop samt lite lullull... Men nu gick jag istället....

Grattis David, min goda vän Davis Hedin fyllde år
i onsdags. Idag är det kalas i Tjuvkil, smörgåstårta
från Lökebergs Konferenshotell har jag hört...

Ha en underbar dag...

// Martin




Kommentarer
Postat av: susanne

Trevlig helg!!Hoppas vi hör dig i hallen på lördag !!!Du behövs , kram susanne

2008-11-28 @ 11:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback