Njut av solen

image676




På måndag går den tydligen i träda...  så passa på !

Dagens lunchblogg:

På lunchen skall jag åka och köpa ett tillbehör till barnvagnen
på Nordensköldsgatan. Så det blir nått gott att äta TO GO !


Idag skall jag försöka vara hemma till kl 17.00, byta om till
mina nya fina Murphy & Nye shorts ett par snygga solglajer
och njuta i solen. Klippa gräset, fixa lite i trädgården mm.
Samt leka med barnen på hemma på gatan såklart...

Jag tror även att jag kanske skall rensa förrådet, men jag har
inte riktigt bestämt mig än! We will see..

Imorgon blir det mysig grillkväll med Kattis, Christian, Jeanie
hemma i "gropen" !  Det skall faktiskt bli skitkul att få träffa
dessa underbara människor igen...

// Grillmeister

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Hej hej!
Ska blir så kul att träffa "gänget" för lite god mat, gött tjöt och allt annat som kommer med en trevlig kväll!
Ha en underbar fredag, ska njuta av solen imorron tänkte jag, första tävlingen för året och solsken... Betyder väl säkert att jag kommer vara sådär härligt skär på nosen imorron då..... hehe
Men bara kul att ni får något att skratta åt. =)
Ha det bäst! Vi syns imorron!
Kram till dig (er)
(och du....... tack för att du bryr dig om en)
/Jeanie

Postat av: Gustafsson

Jeanie...

-"I care for my friends, thats a fact! "

Lycka till imorgon?!

2008-05-09 @ 13:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback