God lunch

image718

Ibland känner man sig såhär.....   -"Gör inte ni ?  "

När man har 1000 saker att göra, hjälpa alla, kunder, vänner ja alla...
Det är ju det som är min svaghet, fixar jag ! Är ju mitt  ledord tydligen !
Man vill bara ut i solen, umgås med familjen, polera båten, tända grillen...

Dagen:
06.15 Ringde klockan  Panik... Trött
06.50 Lämna sängen   Panik ...  Sen
07.15 Lämna en leverans hos kund..  Panik... Hinner inte öpnna kontoret
07.44 Tingstadstunneln Panik... Stopp
07.58 Öppna kontoret... Kö erna släppte
08.03 Starta Datorn...  Panik... Inget kaffe
08.25 Kundbesök... Panik... knappen var trasig på ett plagg  ;)
-------->

Sedan har dagen rullat på med telefonsamtal, in och ut. Mottagandes av order
packandes av order, ringandes till kunder som är sena med sina betalningar.
Tur att lunchen är här nu.... 20 min reinkarnation !

God spis...

// Gustafsson




Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Säg till om man kan hjälpa till på något sätt!
Hoppas att lunchen blev en belåtenhet och att du hinner andas lite. För det behöver du......
Och gå hem ikväll och ha en mysig hemmakväll med familjen kanske... ;)
Kram Jeanie

Postat av: Jenny

Ja, det är helt otroligt att du hinner med att blogga...

Glöm inte bort lilla mamma, 60 år idag!

Kram!

2008-05-27 @ 13:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback