20 "



Idag har vi lossat en Container 20" !

Det gick faktiskt riktigt bra, 4 specialorder samt skjortor till lager.
Tömde den på 3 timmar, och fick skickat iväg 4 pall direkt.

Ps. Tur att det inte blåst så mycket som det tydligen gjort på
bilden. Lasten flyttar sig otroligt mycket i hårt väder.


Nu skall jag in i ett möte, så jag hoppas jag hinner hem till
fotbollen. Jag bloggar nog mer ikväll, om jag orkar...
Men jag
håller på Spanien, för Ryssland är så "hypat".

-" Hallå, de hade Grekland och Sverige i gruppen. Det var ju inte vidare
svårt va? Med en Daniel Andersson och Anders Svensson ordinarie samt
en Lagerbäck som spelar på 0-0. Ryssland är verkligen kanon..  ;)
Skoj att en ny nation dyker upp som ingen tippat, men ikväll hoppas jag
innerligt att Spanien tar sig vidare... "

-"VIVA LA VILLA..."

// Starke Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback