Veckan i bilder

Back at work, efter en veckas solig underbar semester.
Man skall vara ledig mycket mer tycker jag, iallafall när
det är härligt väder. Nu skall jag ju jobba v.28 & 29 innen
jag har två veckor till.



Semesterveckan i bilder:

   

Onsdagen var jag på Solviken med Tilde & delar av Fam Henriksson,
innan det var kvällsaktivitet på Marstrand. Värdshuset med Carlsson,
Jacob, Peter, Christian & Eric. Det var mysigt och underbart på alla sätt.
Många sommardrinkar, go mat och mycket folk....


   


Torsdag: Efter att ha vaknat med lite ont i huvudet efter den sena
kvällen blev det att åka med familjen till Solviken för bad, fiske och
lekar. Återigen var samma sällskap där samt att Ida & David kom förbi
på lite Grill och fiske.


Fredag: Vakna tidigt men lämna över Tilde till Farfar & Farmor som
gladeligen tog hand om morgonpigga tösabiten. Sov en timme till innan
det var frukost. Åkte hem vid 15.00 tiden och käka hemma på skålgropen.


     

Lördag: Svensexa för Andreas vankades, jag skulle ju hjälpa till lite och körde
upp båten från Nordön till Marstrand. Hämtade 8 glada gubbar, några flak öl, gitarr,
mm mm.... En riktigt mysig dag i det underbara vädret. Blev dock lite längre än jag
trott från början. Var inte i hanm förrän 19.28.

Söndagen var en lugn dag hemma innan vi åkte på 8-års kalas. Hampus fyllde år
och det var full fart på Instön. Underbart god lax och tårta till kaffet. Kubb, lekar,
hoppmatta ja barnen älskar det.... Körde sedan Tilde till Solviken eftersom vi jobbar
denna veckan. Åkte hem och var hemma vid 20.30 tiden... Slappa i soffan med film...

// Hur var erat veckoslut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback