..första nio..



Igår spelade jag mina första nio hål på Lysegården
som är min hemmaklubb. Jag har inte haft riktigt tid
och kunnat spela. Sedan kom ju min blintarmsoperation
lite dumt till i början av säsongen.

Hur gick det då?

Jo jag sprang ner på Tee när jag såg "bobban" & Anders
skulle gå ut och spela gräsänklingen. Jag fråga snällt om jag
fick gå med 9 hål.

Gladeligen slog jag en järn 8 på första hålet som mäter 134 meter.
Satte upp bollen 2 meter från hålet och sänkte putten till en birdie.
Kunde liksom inte fått en bättre start, par på hål 2.... trippel på 4:an
är inte så bra. Men jag hamna i högt gräs  ;(.  3 över efter 5 hål !

Det gick helt ok för att inte vart ute på banan alls...

// woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback