Träffade min Idol

image546

Att man innan läggdags sprang på Let´s dance Ulf, och sedan vid utcheckningen
på First Hotel Garden i malmö sitter THOMAS JÄRVHEDEN i lobbyn och knappar
på en dator. I förd jacka, glasögon och en rufsig kort frilla. Intill honom står hans
"Gura" (gitarr) iförd ett resefodral. Vågade inte ta upp kameran och fota honom.

När man träffar nån som man ofta ser på TV, så blir den överrumplande känslan
att man känner personen ifråga. Man liksom nickar till, hejhej precis som man är
bästa kompisar. Otroligt pinsamt men paralyserande i ögonblicket !

Fan jag ångrar det idag, skulle ju tagit ett foto....   attans...

Missa inte Intervjun och hans nya låt idag 21.00 på ROBINS på SVT !

Inlägg från Thomas blogg...

Sugen igen
Skrivet: 2008-01-31 kl 23.03


Den här veckan är vad jag skulle kalla spektakulär.


1) Både mitt måndags- och tisdags-gig blev inställda i sista stund!!? Helt otroligt. Och inte en spänn får jag för det.

2) TV-inspelning i Malmö - det var riktigt spännande - se mig i Robins talkshow kl 21 imorgon (fredag) i SVT.

3) TV4 visade hur jag vann Jeopardy och gick till final (Ja - jag dubblade bort mig där sen)

4) Jag gjorde ett superkul gig i Uppsala idag för en massa studenter. Fan vad jag gillade det. Dom med!

5) Här kommer det sjukaste: Jag köpte en lägenhet! En as-schysst lya som jag absolut inte har råd med egentligen. Äntligen är jag mångmiljonär! (Fast i skulder)

6) Har ett dag-gig imorgon och sen ska jag hem o ha försenat barnkalas för lilltjejjan. Efteråt ska jag på fest för vuxna.


Inte varje vecka som ser ut så! Det är så typiskt mig. Att impulsköpa saker. Jag var bara inte
beredd på att det även gällde lägenheter. Se mig imorgon i Robins som sagt! Jag sjunger
en ny låt som ni inte kan ha hört såvida ni inte sett mig live de senaste 3 månaderna.


Nu ska jag äta en smörgås. Hungrig. Har bara stressat hela dagen och knappt ätit. Tror jag
har ringt upp ett helt full-laddat tfn-batteri idag. Borde köpa aktier i hjärntumörsmedicin-branschen.
Fast just det - jag har ju inga pengar längre.



http://www.jarvheden.com/


-"Inte sista gången jag känner en kändis..."

// Gustafsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback