Coca-Cola näää... Cara-Cola

image571
image572


Bara "ANDRA Chansen" för Caracola men tyvärr är söta poptjejer en mumsbit för
"Idol Ola" som har en riktigt bra låt. Jag la mina röster på CC-tjejerna för jag tyckte
det var en svängig låt.

Tyckte även lite synd om Patrik Isaksson som är en av sveriges
bästa textskrivare. Han hade faktiskt poppat upp sina ballader till en
"halvupptempolåt" ! Patrik skulle faktiskt vidare istället för "Terran" som
verkligen Terroriserade oss med sin Opera-edition.

Tacka vet jag Björn Gustafsson som räddar hela melodifestivalen !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut, håller med dig. Tack förresten för en trevlig kväll. Trots 20 frågor... hehehe
Alltid lika trevligt med god mat o gott sällskap. =)
Ha en underbar fortsättning på dagen trots vädret.... =(
KRAM Jeanie

2008-02-24 @ 16:34:08
Postat av: lisa

björn borde vinna!

2008-02-24 @ 18:50:03
Postat av: carro

skojar d med mig :O röstade du på caracola ?! sämre låt får man ju leta efter !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback