Christopher Nilson

image569
Bild från:
http://www.christophernilson.com/

Christopher min vän, äntligen har hans drömmar "slått"
igenom. Han har lyckats med sin musik... Han ville satsa
på musiken redan i ung ålder. Men "Crille" har slitit och
sakta men säkert hankat sig fram. Från "roliga timmen"
till en fullfjädrad artist. Jag lär köpa hans album och sätta
mig ner och memorera texterna....

-"Han är värd denna chansen... "

Ha tålamod och lyssna igenom hans verk, jag vet att många
av mina trogna bloggisar är tillgivna musik kännare...

Ge mig era kommentarer.. snälla!?

// Guz

Kommentarer
Postat av: susanne

väldigt fina texter ,jag gillade han!!

2008-02-20 @ 09:04:43
Postat av: Anonym

låter mkt bra!!

2008-02-20 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback