Secretshopper




Secretshoppers eller Mysteryshoppers är ett sätt
för stora företag att kunna mäta, servicegrad, bemötande,
tid, säljlust hos personalen mm.. Läs nedan...

Vad gör Mystery Shopping?

Våra observatörer ser om:

· kunden får ett bra bemötande i butiken

· personalen tar reda på kundens behov och sedan använder kunskapen i försäljningen

· butikspersonalen försöker sälja något mer

· säljpersonalen har goda kunskaper om produkterna

· kunden får den information som krävs

· kampanjer presenteras på rätt sätt

. om din produkt eller konkurrentens presenteras

Vad är nyttan?

Du får kunskap om hur de affärskritiska faktorerna fungerar i din butik och har
möjlighet att sätta in de rätta åtgärderna direkt. Förbättrad kundupplevelse leder
till ökad försäljning.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag har blivit utvald att få betalt för att gå in och göra en mätning i två butiker
där jag fått info från min uppdragsgivare samt 1000:- att handla för ! Men jag
kan inte avslöja mitt uppdrag förrän det är avklarat tyvärr...  Detta känns som att
man är en hemlig agent, skitroligt skall det bli....  ;)


// Martin 007

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter spännande ;)

2008-12-04 @ 12:52:22
Postat av: Anonym

Jag vill också tjäna pengar på att shoppa... ;)

2008-12-04 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback