Tandpetare

Dagens TIPS !


Var ju på mässa förra veckan, så bestämde vi att vi
skulle ha lite go korv och oliver till "mässölen" för de
sista kunderna i montern varje dag.

Jag åkte till COOP A6 och inhandlade detta, men jag
behövde ju tandpetare för tilltuggen. Så jag gick till informationen
för att fråga vart de stod... Jag frågade en tjej aka TANT ...  Hon visste
inte utan fråga sin kollega vart tandpetarna stod !

Då kom det spydiga svaret..

-"Tandstickor står vid Hygienartiklar, Cocktailpinnar står vid hushållsemballage..."

Hur fan skall man veta att COOP inte har tandpetare utan har Cocktailpinnar.
Jag kommer iallafall aldrig handla annat än tandpetare till tilltuggen.  ;)

// Stickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback