Välkommen till Fredag

Welcome to friday

Fri och fri men det är skönt att det äntligen är helg.
Känner att jag inte räcker till, startar projekt, fixar och donar
men man skall väl avsluta eller påbörja allt som man vill.


Nu skall jag faktiskt försöka
¤ Tapetsera en fototapet, måla lite skön vit färg på några väggar
¤ Bygga en garderobsvägg med skjutdörrar
¤ Bygga upp min mur som nån jävel kört på
¤ Lägga golv på vinden
¤ Fixa ugnen
¤ Tvätta bilen
¤ Fixa i trädgården
¤ Måla om huset
¤ Laga fönstret som är trasigt efter vattenläckan

Nu har jag säkert glömt en massa men detta är faktiskt det
som känns mest angeläget just nu... Allt kommer inte att göras
denna veckan men mycket skall göras innan semestrarna.

// Detta känns inte som en FRIDAG


Kommentarer
Postat av: Mingla

Var det inte du som var på Ica igår?

Postat av: Gustafsson

Vilken ICA, jag var tyvärr inte där igår !

2008-04-18 @ 09:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback