Underbar morgon

Idag känner jag mig ganska pigg faktiskt, gårdagen var
jättejobbig. Tömde en container på 4000st jackor av vår
nya Crew modell art 7020. Sedan var det massa lagerjobb
för att återställa lagret efter lunch. Göra det arbetsbart !

Den där Cambridge kuren går la sådär, jag får nog köra
den lite annorlunda än igår. Åt bara soppa/shake men jag
var helt färdig när jag kom hem efter jobbet vid 18.00 tiden.
Ont i huvudet, ofokuserad kände mig pissdålig. Så min nya
giv är att äta en lunch så kan jag suga i mig Vaniljshaken nu
och en ikväll istället...

Sedan så är det ju ödesmatch idag igen för Leksand, men
det var ju underbart att Linköping slog HV, äntligen kanske jag
har tippat rätt. Tippade Linköping som SM vinnare iår, så jag hoppas
att min känsla infriar sig.

Pixbo är borta från SM-Finalen på både herr& dam sidan står klart
nu. Det var faktiskt lite synd om Pixbo igår, man var det bättre laget
i första perioden men tyvärr ville inte bollen in... Stolpar och ribban
var faktiskt ivägen en handfull gånger.. Men Warberg är bäst i Sverige
det finns liksom ingen tvekan om det...

// See ya

Kommentarer
Postat av: susanne

Martin ,ska man lyckas med cambridge måste du vara ledig å på ett ställe där det inte finns mat!!!!
Du behöver väl inte det !!!!!så snygg som du e,

2008-04-08 @ 11:14:51
Postat av: Gustafsson

Hmmm snygg och snygg... Tack iallafall ! Men tänk va snygg jag kan bli med några kilo minus!?!? Hahaha..

Postat av: Kattis

MARTIN - vad håller du på med... Du behöver väl inte pulverbanta? Please...

2008-04-08 @ 15:22:36
URL: http://www.kattisv.blogg.se
Postat av: susanne

glömde skriva mitt namn till min
kommentar överst!!!!

2008-04-08 @ 15:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback