Familjen åkte utan mig

image644

Körde Malin & Tilde till Landvetter, bokade ju denna resan i Februari.
Det blir Cypern (Fig Tree Bay) under en vecka, underbart härligt ! Tildes
mormor Lena skall också åka med för avlastning...

Jobbigt att gå upp mitt i natten, klockan ringde 04.00 och vi var på landvetter
05.20. Satan va trött man är & kommer att vara ikväll !  Tilde hade värsta resfebern
tydligen, när jag gick upp till henne vid 21.00 tiden då jag hörde henne gråta så
var hon helt nerspydd. Det var enorma mängder den lilla princessan fått ur sig.

In i duschen, rengöra sängen och sanera. Men Tilde fick snabbt tillbaka färgen
i ansiktet och vi satte oss och drack lite vatten och åt en halv banan. Sedan sov
hon i vår säng hela natten (till 04.00)  ;)

Men nu på morgonen mådde hon kanon, planet lyfter om 20 minuter. Det hade ju
vart nice att åkt med. Det ångrar jag just nu, men det blir jobb i veckan istället ! 

// Researrangören...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback