Karlstad

image360

Idag befinner jag mig på
Elite Stora hotellet i Karlstad !

Haft några bra kundbesök under dagen så jag kan faktiskt
vara riktigt nöjd. Nu på kvällen så sprang jag på Elin Johansson #26
på stan. Elin pluggar på distans och befinner sig i Karlstad nån gång
i månaden. Vi tog en sväng i affärerna innan de stängde innan vi åt en bit
mat. Pizza för Elin och en Pollo/Pollo kycklingpasta med pesto till mig.

Följde Elin till bussen, sedan blev det ett varmt bad på hotellrummet
och lite bloggande till matchen Manchester United - Roma i Champions League.

Imorgon Onsdag skall jag bege mig till Örebro, första kundbesöket är 08.30
och det tar 1.45h från Karlstad. Så det blir tidigt....

See ya..

Kommentarer
Postat av: Ace

Bra avtal eller?

2007-10-02 @ 21:50:22
Postat av: Gustafsson

Tyvärr var det inte så bra avtal.... fick betala en 1000:- för rummet...
;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback