Onsdagsgolf ?!

image60

Onsdagsgolfen på min hemmaklubb
Lysegårdens GK
är en underbar tillställning. Man spelar från Maj - Sep och
igår var det "PREMIÄR". Man spelar 18 håls slag golf och
samlar poäng varje gång man deltager. Sedan får man
ju mer poäng ju bättre man spelar varje vecka.

Efter hela säsongen är det Final för de som är bland de
20 högst rankade under året. Iår skall jag se till att ta mig
till finalen.

Igår var det ju första gången jag tog fram klubborna, det har
ju blivit lite annorlunda efter att Tilde kom till världen. Men jag
kände att det fanns lite i ryggmärgen. Men det var lite ojämt,
men det var ju första rundan för året.... Så resultaten kommer
att komma. Innan rundan igår hade jag 7.3 Hpc.

-"Det blev nog en liten höjning igår..."


-"FORE...."

Martin

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag känner en till kille som nog ska höja sig efter första onsdagsgolfs-rundan...
Ha en supertrevlig helg, själv ska jag faktiskt upp och jobba lite extra på vår fina golfbana! De klarar sig helt enkelt inte utan mig :-) Kram till dig och familjen

2007-05-04 @ 10:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback