Båtnamn på förslag?

Fredagen är en underbar dag...

Idag blir det nog lite lungt, kolla fotboll Ytterby IS - S/G på yttern kl 18.45
efteråt blir det lite mys hemma. Min vän Fredrik Sjöström har landat på
svensk mark igen och ville umgås. Jeanette skulle spela golf, och sedan
ville hon komma.. så det blir säkert roligt.  Skaldjur eller Grill, Skaldjur eller Grill...

-"Det blir den stora frågan! "

Helgen väntar och det är dags att plocka fram båten, den hämtas
imorgon lördag klockan 09.30 efter sin vinterförvaring. Så det blir
nog att putsa, skrubba, polera & trixa med den.

Det är ju en liten öppen båt med "mittstyrpulpet", fast tank och en
4-taktare  Honda 90 hästars. Så den kommer säkert att bli en
rolig sommar.  

Jag har inte döpt båten än, så vill ni påverka mig med ett båtnamn så
kan ni lämna förslag i "kommentar avdelningen..." 

-" Båtar har tjejnamn bara så att ni vet ! "

Bild på båten kommer snart....  :)


Ha en underbar helg..

Martin

© Gustafsson produktion [ 2007 ]


Kommentarer
Postat av: Gissa Vem

Jag tycker den skall heta 'Håkan Mild'
Ha en trevlig helg
önskar
Webmaster nr 2

2007-05-04 @ 13:48:59
Postat av: Webmaster 1

Ja du Webmaster 2 aka Hans H. ;)
Håkan mild blir det tyvärr inte även
om båten är vit och böljar fram på de
blå havet. Får måla om den i rödmarint
eller behålla Leksandsfärgen.. hihi..

Ha en underbar helg du med..

2007-05-04 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback