Nu får ni snart gå hem...

Klockan är 16.45 Svensk tid, här är den 22.45, några timmar före!
Malin och Tilde sover medans jag bränner skiva till morgondagens
cermoni. Vet inte vilka låtar ännu... En ny Shirley Clamp låt kan vara
aktuell... Vi får se... 

Sedan var jag ju tvungen att skriva några rader till mina hängivna läsare...

Idag var vi och åt på en restaurang i KATA som heter Diamond, fin som bara
den men dålig service och halvtaskig mat. Tilde var trött och grinig efter en lång
dag så det blev en kort sejour, ingen shopping alls  ;(    Jobbigt att ha med lillan
när man är "shopoholic"  !

Körde ihop sig lite med middagen imorgon på den restaurang jag bokat, så vi
får se vart vi skall äta. Det problemet får jag sova på...

Lite bilder som kan pigga upp i svenska kylan...

 
I förrgår var Tilde så svettig när vi åt, så jag style hennes hår...  ;)



Jag och William i  egen pool. Poolvillan kommer jag berätta mer om sen...



Ses imorn, fortsätt att skriva kommentarer, de hjälper en att orka blogga...

Kram M.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Heejheej ! Hoppas ni har det bra :) Om man tittar på bilderna verkar det ju som att ni har det väldigt bra i alla fall !! :D Hälsa Lina och säg att katterna mår fint, till och med Toffie börjar komma fram och visa sig nu, innan gömde han sig bara under sängöverkastet.. Det ända som hänt är att dom råkat riva ner en blomkruka, men jag tog bort alla glas bitar så hon behöver inte vara orolig ;) Vi ses när ni kommer hem.. kramkram och nyp i stjärten ;) Hahaha :D Hälsa alla !

2007-12-12 @ 19:10:30
Postat av: Madde

Pepparkakor.... ser att solen gjort sitt..!!! Men i morgon är det lucia och då har även vi pepparkakor här hemma, dock av en helt annan sort :-) Ta hand om varandra!

Hörs imorn då!

/Sankta Lucia.....

2007-12-12 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback