Skaldjur på fredagar

image18

Fredags kvällen var det dags för skaldjur, räkorna har
ju tyvärr varit lite väl dyra de senaste veckorna. Men idag
låg priset på 149:-/kg. Detta tyckte jag var överkomligt så jag
köpte 800 gram. Men jag kan ju inte sluta handla. Så det blev
sex stycken "bur kräftor" (bergsbur kräfta). Sedan lite baguette
och HETsås !

Tilde sover i sin spjälsäng, Malin sover under fleecepläden i
den ena soffan och jag kollar på TV och bloggar med er, alla
webfriends.

Imorgon är det fotbollsderby man inte kan missa!?

Ytterby IS - Romelands UF
Yttern 14.00

Ses där...
Vattumannen

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Hej hej, en normal fredag alltså. Framför allt att Malin somna i soffan ;)
Hoppas räkorna var goda. Det tror jag nog allt....

Ha en bra lördag, så hörs vi imorron!
Imorron blir det till att jobba lite o spara pengar ;-) hehehehehe
Kram

2007-04-20 @ 22:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback