Innebandyfjantarnas paradis


image16

Innebandy är en rolig sport !


Innan ens serien var färdigspelad
var det dags att försöka förstärka sin trupp inför nästa säsong.
Tyvärr fick div 1 lagen ett försprång, eftersom de avslutade serien
två veckor innan sista omgången var spelad i div 2. Den sk "silly season",
är som en landsplåga... Vem går var, vem tränar, vilka satsar, stannar du,
orkar du resa, kommer jag få spela, hatar bänken & är du klar...

Tips till alla osäkra!
> Var ärlig mot sig själv.
> Vad vill jag?
> Platsar jag?
> Vara nyckelspelare i div 2 eller bänknötare i div 1
> Laget före jaget
> Kontinuitet
> Utveckling
> Satsa långsiktigt

För Marstrand:
Nu gäller det att se över sitt spelarmaterial, samt försöka fylla de
luckor som finns. Målsättningen är att truppen skall vara på 23 spelare
under nästa säsong. Det är några spelare på väg in i damlaget, men jag
lovar att publicera dessa samtidigt som övergångarna är klara.

Lycka till, håll er uppdaterade...
Jag skall försöka följa alla lag av intresse...

Kramisar Coach

Ps. Ingen skugga över dem som vill byta förening av olika anledningar... Era val är
ju med säkerhet väl genomtänkta. Alla är välkomna till Marstrand... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback