Förlovningsdag

Ni som var med på Marstrand IBK´s 25-års fest förra året, ni vet!

Det var en stor "balluns" med mycket folk, nära & kära, kompisar,
ledare och annat innebandyfolk  En fest med 3-rätters, liveband,
DJ, bar och många glada miner.
 
Efter många tal & gamla annekdoter om Marstrands 25 år som
förening så kröntes kvällen med prisutdelning till ordförande,
hedersmedlemmar och andra viktiga personer. Eftersom jag var
styrelsemedlem så var jag med och anordnade detta Jubileum.

Sist men inte minst inför flera hundra personer så valde jag att
kalla upp Malin för en blomma! Eftersom hon är ganska förstående 
med all tid jag lägger ner på denna innebandy. När hon väl var framme
passade jag på att gå ner på knä och FRIA. Hon vågade nog inte säga 
NEJ.  

-"Allmänt jubel och t.o.m tårar från vissa... "

Idag 29/4-07 har vi varit förlovade i 1 år och det har inte blivit något bröllop
ännu. Tilde kom liksom emellan..   hihi...  Men man vet inte vad som händer 
i framtiden. Kanske nästa sommar?!  

image46

Hoppas att ni som var där haft ett underbart år...

Martin


© Gustafsson produktion [ 2007 ]

Kommentarer
Postat av: #14

vad romantiskt. :P

Postat av: Sara

grattis=)

2007-04-29 @ 22:38:17
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback