Hårddisk Krasch...

Hårddisk Krasch...



Ursäkta mig, men min laptop med hela
mitt liv dog och ville inte starta, inte ens i felsäkert
läge. Efter viss koll med mina vänner så blev det
ångest när jag såg att det inte gick att rädda nått...

Men ljusningen kom när Egil hittade ett program på
nätet där man kunde rädda förlorad data. Det kostade
800:- för att rädda 10 G. Helt klart värt varenda öre för
att rädda de mest viktiga.

Så igår fick jag laddat över mina filer till min externa
hårddisk och nu blir det Format C:/ till helgen.

Liten sten från mitt hjärta lossade iallafall...  Andas ut !!! Pssss...

Nu tar jag snart helg och lovat mig själv att måla klart imorgon...

// Happy Weekend


Kommentarer
Postat av: Datasnillet

Felet är att hårddisken är fylld med Caviar enl. bilden.

2009-05-22 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback