Me myself and I

Hur mår du Martin?

Jo tack, det e helt ok. Börjar lugna ner sig på jobbet
så det blir lite mer tid till annat.


De där läkarbesöket, vad var det?

Hmm... Ja jag ville egentligen bara kolla upp min
allmän hälsa, har haft lite skavanker här och där den
senaste tiden. Mest nån rutinkoll..


Skavanker?

Jag har haft problem med min handled sen i påskas
samt att jag har fått så mycket ledvärk den senaste tiden
på ställen jag aldrig haft ont i innan. Det är inte min grej
att knapra piller. Men läkaren tog massa prov, för reumatism,
borelia mm mm. Får provsvar inom en vecka...


Låter ju lite oroande!

Nä det e ok, jag lägger mig inte ner och dör så lätt, men det e
alltid skönt att få en koll på sin kropp. Alla andra värden var 100%
iga så det känns "prima liv".

Helgen då?

Jag hoppas att få komma ut en kväll till Marstrand, det hade vart grymt
innan jag har tagit en semesterdag på fredag och skall ta min upp
till underbara Bohus-Malmön.

Hörde att det blev instön näste vecka...?!

Klart att det blir, det blir på svärföräldrarnas sommarställe på Otterlyckan
även om jag jobbar 08.00-17.00 så känns det bra att få chansen att få
avnjuta lite västkuststämning med grill, kvällsdopp samt krabbfiske.

Vill ni får ni höra av er för ett bkvällsdopp...  ;)

Tack..

Tack själv...

Intervjun genomfördes av Martin Gustafsson som intervjuade Martin Gustafsson

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe & Mathias

Hoppas du får reda på vad det ev är om det nu är något. Kanske bara är åldern som tar ut sin rätt.... :) hihi

Vi kommer gärna och hälsar på er alla nästa vecka! KRAMIS Jeanetthe o Mathias

2009-06-30 @ 18:20:45
Postat av: Anonym

Your booked

2009-06-30 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback