Livet är surt

Livet är inte 100 % just nu, har valt att satsa på 13
dagars pulverkur, 3 liter vatten, kaffe och soppor/shakes
gör min tillvaro förpestad. Ni som känner denna lilla
godisgris vet ju hur svårt jag har när det gäller något
att inmundiga.

Ps. Min favvolåt på Bandit nu, DAD - Laught ´n´ a half
Detta gör mig glad, kan de köra Smashing Pumpkins -
Disarm också så e jag glad igen.

Men tänk er ikväll, vi skall ha ett styrelsemöte på en
restaurang. Jag kommer sitta där och dricka vatten
samt kaffe medans de andra äter en god 3-rätters meny.
Fatta tragiskt....

Igår kväll passade jag på att plocka ut båten, den skall
bottenmålas och vaxas under helgen så att den sjösätts
till Volvo Ocean Race som kommer till Marstrand nästa vecka.


// Martin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback