Helgen..

Fredags var det kalas, det gick bra och man var
AP-trött på kvällen. Rasmus var stökig som fan
under natten så man var sådär utvilad på morran.

Malin åkte på bodypump efter att vi ätit en frukost
och gett presenter med kaffe på sängen. Jag och barnen
åkte en sväng, men det var fan ingen att hälsa på, alla
var borta eller upptagna. Vi körde en 30 minuter i Kungälv
innan vi åkte och köpte lite saker på Citygross.
Razze sov endast bilturen, suck...

Väl hemma blev det färskt bröd på trappen, samt lek med
Alva. Malin kom hem, lagade en lunch. Tilde var så trött att
hon somna. När Tilde vaknat och ätit bar det av till Farmor.
avdumpning av barn för en barnfri kväll på Marstrand.

Hämta upp Kalle & Heidi innan vi åkte ut för att mysa i solskenet
på ön. Middagen på nyöppnade
MAMAS var kanon.
Sedan strosade vi en sväng på kajen innan vi valde att åka hem
eftersom kylan kom svepande.

Upp dagen efter, Malin hade tagit en morgonpromenad, åkte och
köpte glasstårta samt en ny stavmixer. Hämta barnen, jag åkte ut
och sjösatte båten, blev sena tillbaka för kalaset börja 11.00 jag var
där 11.30. Kaffe & tårta sen åkte vi till Instön för mys på Otterlyckan.
Hemma 17.00 barnen somnade och jag åkte och köpte mat. Sen var det
en lugn kväll hemma.

Kyss & Kram

PS. Bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback