Plupp

Äntligen hemma !

Kom hem efter över tre timmars resa från Kumla
till Kungälv. Det gick faktiskt ganska bra, hade roligt
sällskap på vägen ... Tack 75:an ;)  , då är det inte spritflaskan
jag hade med mig, "don´t drink and drive" som Ronnie Sundin
hade sagt..

När jag kom hem kom min lilla princessa springandes med
pyamas och snutte. Hon fick en liten ny bok av mig.
Plupp & Björnungarna.


Vi gick upp och la oss, läste lite Plupp, sjöng 4 sånger och
sedan sov lilla älsklingen...

// Sagostunden

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Vad mysigt det låter!

Och jag antar att det är Tilde som kom springandes i pyjamas och snutte...... och inte Malin... hehe



Hoppas resan har varit bra!

Ha det gott! Syns o hörs!

KRAM Jeanie

Postat av: 75:an

Så lite så..;-)

Var försiktig med rusdrycker när du kör!!

2008-10-02 @ 08:55:17
URL: http://jenkanpenkan.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-02 @ 08:58:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback