Linköpings HC fans är IDIOTER

Linköping HC - HV 71

 

 

Pinsamt, fy fan va jag hatar Linköpings & HV´s klackar.

Jag gillade dessa klubbar fram tills idag !

Jag stod i Linköpingsklacken eftersom jag tyvärr fick
ståplats biljett där. Underbar Arena, men massa skitungar
som står och skriker Fitt... Hor.. och andra ord. Medelåldern
var kanske 17år, ingen kan något om hockey, de skriker för
minsta lilla. Uppenbara misstag av egna spelare vänds till
att domaren eller HV spelarna är Ho...or

Detta är så pinsamt för klubben, jag hade verkligen skämts
för att spela för dessa patetiska jävlar. Håna skadade spelare
inte heja på sitt lag ytan bara "mucka" med den gästande klacken.


-"NÄ FY FAN... NI ÄR EN SKAM FÖR IDROTTEN.... !!!   "

Kan man inte sjunga och heja på sitt lag, varför detta hat !

// Anti hejaklackarna

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Visst är det tråkigt.. Det är därför det är bättre att kolla på matchen hemma på tv... tråkigare men "renare"......

Hoppas allt är bra med dig ändå...

Tack för fikat i söndags! Alltid lika trevligt..

Kramar

Postat av: Emil

Om du inte gillar det, varför står du då kvar? Finns en alldeles utmärkt familjestå där du kan stå utan att behöva blanda dig med oss.

Och du vet ju lika väl som jag att du har fel, jag går själv på i princip alla matcher och har mina närmsta vänner på stå och är väldigt djupt engagerad i White Lions.

Du lyssnar på vad andra(inkl.media) tycker och måste vara en moralkärring för att ha någonting att skriva om i din patetiska blogg.

Kliv ner från din lilla hylla och välkommen tillbaka till stå så ska du få se vad hat är din lilla pajas!

2009-02-12 @ 08:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback