Ensam

Nu närmar sig helgen med stormsteg...

Igår hade jag och Tilde en riktig myskväll. Jag hämtade henne
i Romelanda hos mormor vid 16.45 tiden och vi åkte hem efter
femsnåret. Väl hemma så gick vi naturligtvis in till "Alva" med familj.

Jag värmde lite "rester" ungstekt falukorv med mos, vi åt och sen blev
det naturligtvis en kopp kaffe. Sedan var det lek...  Vid 19 tiden så blev det
bad i "Alvas" badkar. Vi badade, skvätte, ramla, bubbla, drack... ja det var
skönt att tvätta lunchen ur håret...  ;)

Sedan gick vi över till oss, åt lite gröt och gick & la oss... Det tog 20 minuter
innan lilla Tilde somnade. Sedan gick jag ner, satte mig att jobba, blogga
och kolla lite lätt på matchen FBK-VF på kanal 9.  Inget intresse alls från min
sida! Tycker elitseriehockeyn har blivit så jävla dålig...  Pinsamt med alla jävla
tjyvnyp och fega påhopp. Skall man slåss så slåss ordentligt. Tyvärr skall ju
alla vara delaktiga. Bråkar 2 st så bråkar 2 st, låt dem göra upp som man gör
i NHL.

Detta blev resultatet av min annons för powerskate skolan...

image585

// Have a nice one..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback