God morgon

Ondhet, smärta skall bemästras med att bita ihop, nu är
klockan lite drygt 08.30 och jag har vart uppe nån timme.
Värken var lite jobbig. Men jag drog i mig en frukost och
två panodil. Jag mår ganska ok för att vara nyskuren...

Denna helgen skulle ju vara en fixar helg, skulle slipa &
olja utemöblerna, kanske köpa nya till framsidan. Nya snygga
gardiner skulle inhandlas, köra skräp till tippen, måla hallen...
Samt den stora avslutningsfesten som mål ikväll. Så jävla surt
att det blev som det blev.

Tilde mår bättre efter att spytt 5 dagar i sträck på cypern, nu låg de
på stranden och solen gassade... Men cypern har blivit så dyrt sen
introduktionen av EURO. Barnportion mat inte under 85 SEK, Två
små cornetto glassar 50 SEK. 4:a små youghurt  38 SEK    DYRT !

// SVA


Kommentarer
Postat av: THOMAS

FRÅNSETT DETTA ??? ALLTING BRA??

2008-04-26 @ 11:44:31
Postat av: Anonym

från THOMAS!!!!!

2008-04-26 @ 11:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback