Nu är jag förgiftad...


-"Igår gifte jag mig..."

16/11-07   16.00 började vigseln i St:Jakobs kapell i Göteborg.

image457

Jag ingick äktenskap med min Malin, och det blev en liten vacker
cermoni med väldigt få deltagare. Pga olika anledningar, varför får
ni reda på inom en snar framtid. Vi valde att behålla våra efternamn
så jag heter fortfarande Gustafsson och Mailn behåller sina norska
rötter i Tveit.   -" Hur man nu vill göra det..."   ;)

Huvudpersoner:
Pastor:      Lasse Svensson
Piano:       Anna Svensson
Brud:        Malin Tveit
Brudgum:  Martin Gustafsson
Bestman:  Eric Carlsson
Tärna:        Jeanette Ljungberg

Övriga:
Barn:                Tilde Tveit
Syster:              Linn Tveit/Pettersen
Kameraman:     Emil Tveit/Pettersen
Barnvakt:         Bengt Gustafsson
Barnvakt:         Ingela Gustafsson

Musik:
Intro:       J. Clarke          -  Trumpet Volontary
Låt 1:      Ted Gärestad -  För Kärlekens skull
Låt 2:      James Blunt   -  Beautiful
Utro:       Sara Löfgren   - För alltid





     


     



Mer info kommer.... 

// Martin

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis martin (:

Postat av: Kattis

Vad fina
ni var! Stort grattis! KRAM KATTIS & CHRISTIAN

2007-11-18 @ 11:55:49
URL: http://www.kattisv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback