-"Mycket i sitt liv vill man ha ogjort.."

Världens roligaste helg blev inte som man tänkt sig...

Både namnsdag och farsdag på samma helg, det kunde ju
inte varit bättre. Sedan så hade jag ju tänkt att starta helgen
på Farshatt med Linda Bengtzing. Men det orkade jag faktiskt
inte. Det blev IDOL och räkor....

Lördagen skulle ju fixas med hockeyns dag, försäljningen av
FS kepsar och mössor. Sedan skulle jag vara med familjen
fram tills samlingen inför matchen mot Guldheden.

Tyvärr blev det ju kidnappning i form av svensexa, detta hade jag
fått nys om, men jag trodde ju att de skulle ta mig efter matchen.
Men det blev ju lite antiklimax eftersom jag inte kunde slappna av
för matchen var på min näthinna.. Det blev många besvikna vänner
som jag sårade när jag ändå tog mig till matchen. Efter att ha gjort
 uppdrag både  i Ytterby och på bussen in till GBG. Bara att fiskat i kanalen
i full "Fisherman mundering" !

Efter matchen mot Guldheden anslöt vi igen, och det blev en kanonkväll
trots allt. Trots att jag var borta 4 h från min egen dag! Men jag förstår att
det är många besvikna personer som jag ber om ursäkt till.

Jag vet att det är mycket planering för att få ihop denna dag. Det var inte
meningen att lämna er i sticket...  

-"en sak i sitt liv man nu vill  ha ogjort.."



// Stöveln




Kommentarer
Postat av: pillan

har ni bestämt datum nu? va som fan.. när blir det av då?

2007-11-12 @ 17:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback