24

Torsdag: Skall man ju äte ärtsoppa med dem klassiska tillbehören
och lite punch. Pannkakorna är ju inget man skall förglömma!

Men dagens lunch blev lite ost&skink paj, men när jag nu kom hem så
kommer middagen bestå av stekt falukorv och stuvade makaroner... mmmm...
Smarrigt, Enkelt men bra!

Såg ett inspelat avsnitt av serien 24, säsong 6 igår!
Går ju tyvärr på träningstiden under måndagen, men jag ladda ner avsnitt
2 & 3 igår så att man har några tillgodo. 

Jack Bauer Rules... 

Da
gen har innefattat lite kundbesök i Kungälv och Göteborg, samt att jag var hemma
under lunchen för att låta Malin bli lite ledig från Tilde. Malin passade på att köra
ett pass på SPORTLIFE i Rollsbo. Tyvärr var Tilde jätteleden, hon fick en attack med
magknip. Så det var riktigt jobbigt... Hon skrek och svettades floder... Men lagom till
mamma Malin kom hem så hade det lagt sig. Jag tror att tjejerna gaddat ihop sig...

Ps.
Grattis Tommy till matchens lirare igårdagens elitseriekval...

Over n´ out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback