Vi minns Povel

Att vara älskad, hatad, folkkär men ändå gå sin egen väg!

Igår när jag satt i bilen och hörde nyheten att Povel Ramel
hade somnat in i sitt hem, gjorde mig faktiskt helt tom och jag
kunde känna att tårarna var på väg.

Povel Ramel var i mina ögon en riktig artist och en underbar
människa. Jag kände inte Povel personligen, men jag hade
mer än gärna gjort det. En sån underbar personlighet...

Att våga gå sin egen väg, skriva, sjunga ,prata om ärliga ämnen
utan att lyssna för mycket på kritiken.  Han var/är en IDOL !

Povel somnade tyvärr in sitt hem i förrgår 5/6-07.

     

Läs gärna mer om hela Povel Ramels fantastiska karriär på
 http://sv.wikipedia.org/wiki/Povel_Ramel


-"rest in peace.."
image133


-"En mörk dag fast solen sken..."

Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback