Semester 28,29,30

image226

Ve och fasa, nu börjar den...

Semestern !?

Något man längtat efter i så många månader, semester ! Men varför
gör man det? Är det ledigheten i sig eller är det någonting helt annat.

-"Varför skall man vara ledig när det ösregnar" ?!

Hur kul kan det vara när folk planerat in att åka till sommarstugen, hyrt
en dyr segelbåt, planerat in den där campingsemestern på öland. Allt blir
ju så in i helvete bökigt ! Vätan tränger in överallt, pissevåta kläder och immiga
rutor när man transporterar sig i bilen till det man tror är ett soligare ställe.

Eller är semestern till bara att få koppla av, vara ledig och njuta! Jag kan
redan nu känna mig stressad över att semestern inte får regna bort. Jag
vill ju vara på havet, spela lite golf, njuta av Marstrand, hälsa på släkten i Lysekil,
njuta av sommarfesten, umgås med nära och kära....

-"Så se nu för fan till att servera mig lite sol..."
( Jag har ju för fan  bara 3 veckors obetald semester! )

Skeptisk soldyrkare
Martin

PS. Jag håller bloggen garanterat öppen under dessa tre veckor ! 
       Så andas ut vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback