Mobiltelefoner

Pinsamt,

Man ringer folk gång på gång och de vägrar att svara. Antingen kommer
man till nått IQ-svar eller -" 3 is the magic number..." . Eller så svarar man 
inte, ringer inte upp om man lämnat meddelande, man blir tok dizzad.

Ser man att man har ett missat samtal så ringer man väl för fan upp !
Det kan ju faktiskt vara nått viktigt, man ringer ju någon för att prata! Har man
en mobiltelefon så är det ens skyldighet... Rätta mig om jag har fel....

-"...shame shame shame, shame on you! If you can´t dance to.. "

image32

Teori:
Folk köper nya snyggt designade mobiltelefoner, som spelar häftig musik
i mp3 format och tar grymt snygga bilder med högupplöst kamera. Filmar t o m
snygga filmer som man kan publicera på Youtube eller någon annan trendig
"hypad" webbsida. Men undra om det finns någon telefon i den lilla snygga saken
du har i fickan eller handväskan. Jag undrar om de verkligen fungerar...

Tacka vet jag NMT !

Gårdagens mobiler fungerade som de skulle....

image33

Så skärp till er alla mobilfjantar, svara när jag ringer!

Ring ring...
-"Ja, det e Martin"

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Hej hej! Jag hoppas att jag svarar när du ringer ;)

Hoppas allt är bra!
Nu när solen skiner ;)

Ha det gött!
Kram

2007-04-26 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback