Korthet

Efter man stängt kontoret i fredags befgav man sig norrut mot "Solviken".
Trafiken var väl ganska ok, ösregn kändes ju sådär ;). När man väl kom upp
så fanns ju farbror Kurt & Ingbritt på husbils besök. Gött käk och ledighet !!

Lördagen:
Vakna tidigt, tog en sväng med ekan, la i en kräftbur till och ränndörjde lite
makrill. Sedan kom Anna, Robert, Jonathan & Jesper på besök, så fram med
lunchen och krabbspöna. Kvällen avslutades med 6 nya makrillar  ;)

Söndagen:
Vi var tvungna att dra hem för att fixa lite i Ullstorp, sedan drog vi till Lysekil
för att gratta Julia (min guddotter) 15år samt Jessika Franklin som fyllde 40 år.
Mysigt att träffa lite släkt och vänner.

Måndagen:
Slapparmåndag, en tur till Stenungsundstorg, lite shopping till mig samt inhandling
av mat inför veckan. Sedan så kapade vi ved till vinterns råa kalla period. Malin
klöv medans jag och barnen bar och stapla.

Tisdagen:
Månadsmarknad på torget, innan det blev finbesök av familjen Wieselgren. Riktigt
mysig dag, njut av bilderna.

   
               
   


Onsdag:
Jobba  jobba jobba, kommer en specialorder på väskor som jag måste få iväg
idag, så bara DHL kan komma nu..... NU NU.....


//To be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback