Arg, nä bara ifrågasättande

Har haft så himla mycket den senaste tiden på alla plan, men äntligen
känner jag mig mer motiverad att fortsätta blogga lite igen...

Jag känner att det finns så mycket i samhället och i vår vardag som
man har åsikter om, och jag måste få ventilera dessa på mitt eget sätt.



Ta en sån sak som
Göteborgskravallerna för 10 år sedan. Hur fan kan folk
försvara stenkastning, förstörelse, bränder, bomber, maskerade fega AS.
Så ser man den där skottskadade Hannes pappa försvara sin son, på 60-talet
var han själv ute som extremist med sin son på ryggen i bärsele och demonstrera
vilket inte har kommit fram. Att sonen sedan vart ett problembarn som hållt på
med förbjudna preparat, stört ordningen och vart ligist... Det pratar ingen om!!??


Förbjud maskering på offentlig plats, skall man demonstrera visa ditt ansikte och stå
för din ståndpunkt.


// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback