Home at last

Idag har det varit ett jädra Hallå angående 1 april,
och jag tror inte jag har blivit blåst. Jag har iofs
skojat till det med en gammal kollega som gick
på lite branschskvaller...

Äntligen hemma från skåne, det var ganska skönt med
två dagar i bilen och 12 kundbesök. Hektiskt men behövligt.
Men när jag vaknade i Malmö imorse så var det regn och
genomgrått, när man hörde från Göteborg att solen sken
blev man lite avis. Men det var underbar dag att snurra runt
på vägarna på.


// Guz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint rum du har gjort Tilde Martin. Fattar inte hur du hinner med allt. Rensa ur rummet, spackla, måla, köpa grejer till rummet, bära in och montera plus att du jobbar och har hand om barn.....helt fantastiskt. Malin kan skatta sig lycklig :)

2009-04-03 @ 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback