Influensan

Skulle inte satt mig i bilen igår med feber och hosta, men jag körde
Årjäng, Arvika, Sunne och landade sen i Karlstad. Klar efter sista
kundbesöket 18.50. Åkte till hotellet, tog en snabb middag med
min gamla kollega Peter Andersson. Sen var jag på rummet igen
vid 20.00.

Dagen har vart outhärdlig, hosta, feber och ändå är man ju idiot och
fortsätter jobba. 5 Kundbesök varav ett helt nytt. Men jag bokade av
15.00 besöket och åkte hemåt. Skulle ju egentligen till Örebro.

Det var segt att köra, mådde piss, höll på att somna flera gånger.
Fick stanna 3 ggr och köra huvudet i en snödriva för att piggna till.
Men jag kom faktiskt hem, efter mycket om och men....

Nu är det en feber på 38.4 grader, skönt att alla i familjen har över 38
det är ju verkligen kanon. Kommer vara hemma imorgon, nu måste jag
bli frisk.

// M.

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Lider med dig/er!

Hoppas att ni alla blir bra snart! Kram Jeanetthe

Postat av: Anonym

Tack Jeanie



Febern e nere på mig men inte på Barnen!

2009-02-11 @ 13:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback