Gonatt mina vänner

Kristianstad är kvällens ort, Stadshotellet såklart !

Träffade Nicklas som tog över mitt gamla jobb på
Sandryds i Kalmar imorse. Vi slog våra påsar ihop
ikväll. Gick på Olearys och kollade Linköping - Umeå
i damallsvenskans topp. Det var ingen kanonmatch
men det var faktiskt domarens fel att Umeå vann 4-1.
Hon missade en solklar hands, stod ivägen för en rensning
och Marta kunde rulla in ett mål enkelt......

Nu sitter jag på rummet, skall krypa ner i sängen. Känner att
jag är ganska tung i huvudet. Vill inte bli dålig, har liksom inte
tid med det i mitt fullspäckade schema....

Nu kom också regnet till Skåne, det piskar mot den öppna fönstret !

// Gonatt mina vänner, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback