Hektiskt

En helg i full fart....

Fredagskvällen blev en Pizzakväll med Eric & Annika som
kom förbi för att träffa Rasmus. En underbart trevlig kväll,
eftersom huvudvärken hade gått över.

Grattis Eric, du fyllde ju 32 igår....

Vakna ganska tidigt, laga frukost, dammsög huset, fixade
och donade. Malin åkte iväg vid 10 så vi andra tre blev ensamma.
Eftersom det var dåligt väder så barnen skrek så fick jag vara lite
inovativ.


-"Fjällenfika" känn på den...

Duka upp med filt på köksgolvet, bre en macka, koka varm choklad,
på med en mössa så var det mysigt.. Byte av mössa var en viktig detalj !


   

När mamma väl kom hem, lagade jag lite lunch, det klarnade de upp
och vi gick ut en sväng på gatan. Sedan körde jag Tilde till Mamma
för att kunna åka in till idrottshallen.

Söndagen, vakna tidigt, laga frukost, lekte, gick ut, Tilde somande i vagnen
och vi fick besök av Robert & Elisabeth med barnen. Fika, de åkte , Tilde vakna,
laga lunch, gick ut, åkte på picknick till Guddehjälm. Gick i bokskogen och lärde
Tilde om, harsyra, fingersvamp och mossor. Som gammalt Mullebarn kan man allt !


     

Åkte hem, vilade, fick besök av Mamma & Pappa, kollade tennis, såg Öis fölora, laga mat till
Tilde, Malin och Rasmus sov ikapp nattens bök. Nu sover alla i min familj...

Jag är på väg jag med....

// Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback