illa, illa

Åkte ju hem ganska sent igår från malmö, men det var
ingen bra Martindag. Efter första kundbesöket var det
en sån jävla huvudvärk, en liten Ipren hittades i väskan.

Sedan så var det nån plockjulmat, korvar och andra saker.
Jag åt nästan ingen ting, men började få lite ont i magen.
Detta höll i sig och jag började må illa, men jag sträck körde
hem. Väl hemma mådde jag inte alls bra, kunde inte sova,
var uppe, men på morgonkvisten fick jag äntligen upp det
i en vomering.

Tilde var vaken och satte sig på en pall jämter mig när jag
körde den vita porslinslastbilen. Pappa ont, sa Tilde...

Nu e jag på jobbet, men skall åka hem när det blir bemannat här
vid 10.00 tiden. 

Usch, jag vill inte vara sjuk....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig

2008-10-17 @ 08:52:08
Postat av: Anonym

Krya på dig inget kul o va krasslig. kram Jess

2008-10-17 @ 11:03:53
Postat av: Jeanetthe

Krya på dig. Hoppas att det bara var något tillfälligt!

Kram till er alla // Jeanetthe

2008-10-17 @ 11:49:50
Postat av: Jenkan

Välkommen i gänget.. :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback