Sunday bloody sunday

Halloween är över, tyvärr skrämde
jag min dotter så med farliga historier
om monster, så hon var livrädd.. Förlåt Tilde
att jag inte var så pedagogisk. Men du och jag
var ju de snälla monstren som gick och delade
ut godis till våra grannar....

Men nu är allt bra, denna dagen har varit så lång.
Eftersom Rasmus var lite dålig så var ju han och Malin
uppe hela natten. Jag och Tilde var uppe vid 05.15, lekte,
kolla TV, åt gröt, godis innan vi kokade oboy och åkte till
Citygross köpte färskt bröd för att våldgästa Farmor.

Klockan var nu bara 08.15, sedan hem, Tilde somna. Jag
fixade matsäck till utflykten i Fontin. korv med bröd, mackor,
fruksallad, pannacotta, kaffe, äpplejuice. Mysigt med fika i solen.

Sedan var vi ovh lekte lite på Rönnvägen 2, innan vi gick till
Hemvägen 40 för att hämta Malin & Rasmus. Hem, laga middag,
duscha ihop, lekte, kolla Teletubbies, åt gröt, somna henne vid 19.30.
Maila, blogga prata i telefon.... Nu skall jag lägga mig..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback