Karin Myrenberg Faber

,

Såg Karin i TV 3´s
NYTT LÄGE, hon var faktiskt otroligt
begåvad, snyggt jobb, fastän det lila var lite väl markant.
Hon verkade ha grymt bra koll...


Namn: Karin Myrenberg Faber
Ålder: 40
Familj: Ja
Yrke: formgivare, inredare, scenograf
Bor: lägenhet i Vasastan i Stockholm
Bakgrund: Pluggat konst och skulptur följt av tre år på Formlinjen på
Beckmans Designhögskola

På fritiden gör jag: Leker och filosoferar med min son Malte, spelar
volleyboll, åker bräda, leker med mina vänner.

Det roligaste med mitt jobb är: Att jag bestämmer över min egen tid,
att få spränga gränser och förverkliga idéer.

Jag får inspiration av: Allt. Från små detaljer i vardagen till stora idoler
inom konst och design.

Mitt bästa inredningstips: Skit i trender, var personlig!


// Guz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback