Torsdagen

Dagen har varit jättebra, reste tidigt till Borås för mitt första
kundbesök. Det var verkligen bättre än jag hade kanske trott.
De var ganska lyriska över vad vi tagit fram i Buxbom. Jag hade
bara besökt detta företag innan vi fått fart på vårat lager.

Många prover blev det för test och utvärdering.....
   - "Grymt sa grisen"

Efter två timmar hos denna kund var det på håret att jag skulle hinna
till nästa ställe. Men min GPS hjälpte mig på vägen... Hann på minuten !
Detta var också ett nykundsbesök med Buxbom, jag har sålt lite till detta
företag innan när jag var på Sandryds. En ganska bra genomgång, och ett
positivt bemötande... Får se om det blir några "case" att jobba med...

Stressade mig vidare till lunch..  Peter "Puscher" Andersson väntade med en
annan kund på retaurangen
EEST ! Så jävla grymt ställe.... Sushi & thaibuffe
så det är bara äta så man storknar. 89:- inkl dricka är det värt sju dagar i veckan.
Kolla in deras hemsida, och se till att besöka denna underbara sushibar.

Ps. Glöm inte vart ni hörde det först... 

image722
Detta är från deras buffé...

Sedan var det nått besök innan jag vände hem till kontoret för att packa lite order
och stänga eftersom jag hade tydligen ansvaret för det idag...Träning...

Hem och laga mat, lekte med Tilde och gjorde min första kallelse till styrelsemötet
i samfälligheten nästa vecka. Man har ju lite att stå i  !

Sedan vill jag passa på att gratulera Jacob Tveit som fyller år idag och kom imorse
hem från USA studierna. Det blev kalas på lördag så vi ses då... Grattis iallafall !

// Sleep well, I will

Kommentarer
Postat av: cecilia

ser jättegott ut
=)

Postat av: Anonym

Love sushi :)
var ligger den restaurangen?

2008-05-29 @ 20:59:00
URL: http://maariellenorlin.blogg.se
Postat av: HELENAAS

ser gott ut ;)

2008-05-29 @ 20:59:42
URL: http://helenaas.se
Postat av: Solle ~

Åhh, det ser himmelskt gott ut! Jag älskar sushi, favvo rätt nr 1! :D
Måste åka ditt någon gång för att provsmaka! ;) Vilket pris sen, det var ju hutlöst billigt! :O
Ha en trevlig kväll!

Mvh Solle ~

2008-05-29 @ 21:01:01
URL: http://www.solles.blogg.se
Postat av: susanne

Oj Martin , här i Singapore vimlar det av shusi men detta såg verkligen fint ut !!!! Lärde mig äta suhsi för 2 veckor sedan nu älskar jag det mä!!!!! Martin, ditt tempo är väl högt!!!!!
kram å trevlig helg hälsa din fina familj!!!'susanne

2008-05-30 @ 03:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback