Tisdagen var underbar

image720

Vilken kväll !

Kom hem från jobbet, potatisen var i ugnen och det var
bara att tända upp grillen. När man sedan la på den marinerade
fläskfilén så kom den riktiga sommarkänslan. När man stod där i
grilloset och kände solen gassa... Vilken känsla !

Efter att serverat potatisen, köttet, egengjorda såsen och melonen
var det bara att avnjuta en slät kopp med mina härliga grannar.

När Tilde skulle sova gick jag ut och tvättade båda bilarna samt
städade ut dem inuti. Det var skönt att bli av med allt äckligt damm.
Nu har jag sett klart slutet av Housewife´s och inväntar TV4 sporten.

En underbar dag i solen....

Imorgon är jag lite halvledig, skall vara med Tilde medans Malin spelar
GP-Golfen på Mölndals golfklubb. Så det skall bli en mysig förmiddag
med dottern.


Sov gott mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback